Instituce oznamují zámořské údaje o automobilovém průmyslu pro leden: roční nárůst o 30,1%, vedený Catl
Výzkumná firma SNE Research zveřejnila statistické údaje 8. března a uvedla, že v lednu 2024 dosáhlo globální využití čistých elektrických vozidel, s výjimkou čínského trhu, 22,2GWH, meziroční nárůst o 30,1% (včetně Pure Electric (včetně Pure Electricvozidla, plug-in hybridní vozidla, hybridní vozidla bez plug-in atd.).V roce 2023 byla globální nosnost baterie EV s výjimkou čínského trhu 319,4 GWH.
Ningde Times zůstává vůdcem s využitím baterie 5,7 GWH, zvýšením o 28,5%a podílem na trhu o 25,8%, s výjimkou čínského trhu.LG New Energy se řadí na druhé místo s 5,4 GWH a podílem na trhu 24,4%.Panasonic, Samsung SDI a SK na třetím místě na třetím místě, zatímco BYD je šestý.
Celkový podíl na trhu jihokorejských společností je 44,7%, což je meziroční pokles o 0,1 procentního bodu, ale celkové využití baterie roste.Korejské baterie se většinou používají v BMW, Audi, Rivian, Fiat, Hyundai, Kia a dalších modelech, zatímco nové energetické produkty společnosti LG přijímají Tesla, Ford a General Motors a dosahují dobrého prodeje v Evropě a Severní Americe.
Instituce uvedla, že tržní podíl CATL na ne čínských trzích se také rychle rozšiřuje a její baterie byly aplikovány na Tesla Model 3, Model Y, jakož i modely jako BMW, MG, Mercedes Benz a Volvo.Nejen to, že Ningde Times je také vybaven novými korejskými modely Hyundai Kona, Kia Ray EVS a dalšími, což naznačuje, že jeho vliv v Koreji se rozšiřuje.
Od roku 2023 se globální trh s elektrickými vozidly zpomalil, přičemž Ford, General Motors, Renault a Volkswagen snižují nebo oddálí investice do elektrických vozidel, což ovlivnilo výrobce baterií, aby zpomalil výrobní kapacitu.Instituce očekává, že hybridní vozidla plug-in a hybridní vozidla bez plug-in zažijí v budoucnu v krátkodobém horizontu.